وی/ام/آ
 
وبلاگ من!
با لبخند وارد شوید حتی زورکی:دی
پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, :: 1:35 ::  نويسنده : Man

 

الان دلم میخواد فقط کله ی خودمو داداشمو بزنم تو دیوار(که مغزش متلاشی شه)

مــــــــــــــــــن کانالmtv arab میخوام

شدیدا بهش نیازمندم

خیلی شدید

ساعت چهار صبح CMAداره

اوه شِت!!!!!!!

یه هفتست که دارم تلویزیونو زیر و رو میکنم

هی تو این سایت تو اون سایت دنبال فرکانس این کانال کوفتی میگردم

تو این یه هفته هم فقط اوسکول شدم

من اجرای آهنگ جدید تیلورو میخوام

تازه مثه همیشه ردیف اولم میشینه

ولی برا هیچ چی نامزد نشده

نامردااااااا

اونوقت این ریحانا ی کوفتی برا 10 چیز نامزد شده

شــــِت!

یه چیز دیگه هم اینه که:

31 شهریور رضا یزدانی تو برج میلاد کنسرت داره

عمق فاجعههههههههههه

اونوقت هرچی خوانده ی زاقارت هست میان کرمان کنسرت میزارنآخه فرزاد فرزین جزو خواننده ها حساب میشه؟!

ما از یه خواننده خوشمون میادا

احتمالا وقتی موهامم رنگ دندونام شد با نوه هام میریم کنسرت

تازه از جَوِ کنسرتا خوشم نمیاد

مخصوصا تهران

یه مشت تازه به دوران رسیده

انگار اومدن کنسرت تیلور سوییفت تو نیویورکباز اونجا بهتره.......!

امشب با دوستام رفتیم شام!

مثه همیشه بود...!

ولی تَهِش یک کاری کردیم که نمیتونم بگم!ساری

همین دیگه

الان وعضم خوب نی!

من Mtv arab میخوام

اگرم بخوام دانلودش کنم یه هفته طول میکشه!

اون وقت میان میگن تو وبت با ادب باش و فوش نده

آخه من اگه همین دوتا حرفم نزنم که میپکم

 

یکی به من بگه چیکار کنممممممممممممممممم

البته شاید

 



نظرات شما عزیزان:

یه دوست
ساعت17:28---17 شهريور 1391
چرا هیشکی برات نظر نداده؟؟؟؟!!!!!پاسخ:چون هیشکیو ندارم:((((((((((

کلبه من
ساعت0:57---16 شهريور 1391
من بگم؟؟؟ برو بخواب. الآن بهترین کار اینه..هه هه
پاسخ:خودمم دارم به همین فکر میکنم:D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: