آبشار
 
وبلاگ من!
با لبخند وارد شوید حتی زورکی:دی
دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:, :: 18:40 ::  نويسنده : Man

 دلم تنگولیده!

دلم برای عید نوروز که هشت نفری میریختیم تو ماشینمونو آهنگای عباس قادری اینا میزاشتیم و مسخره بازی در  میوردیم و میرقصیدیم

یادمه یه بار 2 ساعتِ تمام داشتیم [url=http://s3.picofile.com/file/7475773866/1310297091.mp3.html]lاین آهنگو[/url] گوش میدادیم

چ روازی خوبی بود با بروبچ!

 

 

خوب بریم سراغ امروز

دیشب که ساعت 3ِِِ ِ صبح خوابیدم تا 6

تو این سه ساعتم هی از خواب میپریدمخیلی بد بود

بعدشم طبق برنامه با خوانواده رفتیم آبشار و

طبق یک عمل ِ انتحاری من وداداشم رفتیم اون بالای ِ بالا(همونجایی که آب میاد)

همچین رسیدیم اون بالا، داداشم میگه دوتا عکسِ ِ پروفایلی بگیر بزارم تو FB

یعنی پیشرفت ِ تکنولوژی تو حلقم

بعد از یه مدتی اونجا بودن اومدیم پایین

عمدا" هم از تو آبا رد شدم

آبِشَم خیلی سرد بود

بازم که اومده بودیم پایین من رفتم زیرِ آب

خلاصه عینِ موشِ آب کشیده شدم

بعدش از آبشار اومدیم بیرونو بخور بخور و اینا:-"

حالا هی باد میومد و هی من میلرزیدم

من تو زمستون اصلا نمیلرزم ولی امروز دندونام اَصَن میخوردن به هم!

حالا هم که اومدم خونه از خواب دارم میپُکم

ولی من نباید بخوابم، نباید بخوابم چون میخوام دیگه ساعت خوابمو تنظیم کنم

 

یه نکته هم دیروز دریافتم که: با آدمِ بی جنبه اصن نباید کل کل کرد حتی اصن نباید باهاش حرف زد



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت17:04---6 شهريور 1391
دقیقا مثل آدم بی جنبه ای مثل خودت..<
پاسخ:جمع کن خودتو!من بی جنبَم؟؟؟؟ راستی علیک سلام شاسکول:-w


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: