..
 
وبلاگ من!
با لبخند وارد شوید حتی زورکی:دی
جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, :: 2:26 ::  نويسنده : Man

 د ر راستای حمله آمریکا به ایران یک روزنامه ی اردنی خبر زده که آمریکا چهارشنبه همین هفته به ایران حمله میکنه
اینها هم کامنتهای زیر اون تو یه سایت فارسی :

- ما 4شنبه امتحان داریم لطفا بندازین جمعه
- من چهارشنبه چک دارم !
منم چهارشنبه امتحان دارم موندم چیکار کنم ؟؟برم جنگ نَرَم جنگ...
- پس چرا ساعت شو نگفته؟! شاید ما خونه نباشیم...
- حالا من چی بپوشم؟!
- ما شماره ماشين مون فرده، فك نكنم بتونيم تــو ا

ين حماسه آفريني حضور بهم برسونيم!
- میشه بهش بگین موقع برگشت منو به عنوان غنیمت ببرن آمریکا
- سه شنبه حمله کنن تا چهارشنبه تمومش کنن که پنج شنبه جعمه بریم دَدَر!!
- شام هم میدن؟
- ایول ، بالاخره یه بهونه جور شد من پنجشنبه نرم عروسی «از جنگ برگشتم خستم ! تازه اگه اسیر نشم و برگردم»!!!
- بگو سر راه نون بگیرن !!
- ای بابا حالا نمیشه جمعه عصر باشه آخه عصرای جمعه خیلی دلگیره!!!!!!!!!! 
 
یه همچین ملت باحالی داریم ما.....
 
 


نظرات شما عزیزان:

کلبه من
ساعت3:31---27 مرداد 1391
واااای بگم خدا چی کارت نکنه. اینا چیه نوشتی؟!

اینا رو از کجا میاری و می نویسی؟ از مغزت؟!

خیلی خنده دار بود. مخصوصا من چی بپوشم حالا...؟؟؟c=
پاسخ:شما که از درون مغزِ من خبر دارین! از توش این چیزا در میاد:-":-" خدا پدر این ctrl+c وctrl+v رو بیامرزه:-"


moshtaba
ساعت3:30---27 مرداد 1391
خیلی بامزه بود...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: