امروز
 
وبلاگ من!
با لبخند وارد شوید حتی زورکی:دی
دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 4:42 ::  نويسنده : Man

 امروز خدا زد پسِ کلمو تصمیم گرفتم برم موهامو ببااااااااااااااااااافم

خلاصه رفتم......

بافت شروع شد

عاقا یعنی داغون شُدم

اونم دهن روزه

خیلی جلو خودمو گرفتم که از درد گریه نکنم

این آرایشگرِ هم.....این موهای نازنینمو میکشیداااا، تازه به حساب خودش یواشم میکشید

خلاصه این مرحله ی بافتنم تموم شد

ما هم کلی ذوق مرگ و اینا

نظرات بقیه بعد از دیدن من:

"خیلی خری!"

"رفتی خودتو چیکار کردی؟! عین این آفریقاییا"

"خیلی بد شدی!"

"مطمئنی حالت خوشه؟"

ولی از اونجایی که خودم خواستمو نظرات دیگران برام مهم نی(من برای خودم زندگی میکنم نه دیگران)

جواب من به همون افراد بالا:

"دوســــــــــــــــــــــــــــــــــت داشتم!عشقم کشیده!موهای خودَمَنمُشکلیــــــــــــــــــــــــه؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا اینا رو وِلِلِش....

پوست سرم میخاره

میسوزه

سَرَمَم درد میکنه یعنی قشنگ این سلولای دردم فعال شدن

نمیتونمم بخوابم از درد و سوزش

عاقا من خوابم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد

اصن یه وضیه!

امشب هیش کی آن نشده که لاقل یه چت بکنیم باهاش دِلِمون واشه

 

 

 

 

لعنتــــــــــی...!

من دیگه چیز طنز پیدا نکردم که آپ کنم!حوصلم سر رفته بود گفتم جریانِ امروزمو بزارم

فعلن



نظرات شما عزیزان:

کلبه من
ساعت0:15---24 مرداد 1391
خب پس معلومه از نظرم ناراحت شدی!!!

ناراحت نشو . من تو رو خیلی دوست دارم.

وبت رو هم دوست دارم.

مطالبت هم قشنگه.

خودت هم بی نظیری....



<
پاسخ: نه باو! جنبه بالاست:D ما رو دست کم نگیــــــــــــرین;) شما خودت گُلی! یکی بیاد این هنونه ها رو جمع کنه:D


کلبه من
ساعت11:02---23 مرداد 1391
خب پس تو که میگی عشقم کشید . حقته درد بکشی. هه هه

بعد هم اینکه نظر دیگران باید برات مهم باشه . چون اونا قراره تو رو ببینن و این مدل موهات و چهره جدیدت رو تحمل کنن . <=
پاسخ: اولا" علیکم السلام:دی دوما: موهای خودمه خو:| سوما:من کاریش نکردم خودش درست شد کارای خدا رو میبینین:-" چهارما:وقتی از دوستای واقعیت خسته بشی میری سراغ دوستای مجازی:)در ضمن چت چیزیست برای حرف زدن:دی پنجما:نمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیخوا باز کنم م.های خودمــــــــــــــــــــــــــــــــه:((((((( بابا کلمه ی من با ما بِه از این باش:دی:دی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: