سلام
 
وبلاگ من!
با لبخند وارد شوید حتی زورکی:دی
سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, :: 8:49 ::  نويسنده : Man

 

بچه که بودیم، روی لواشکو کامل می لیسیدیم تا اگه کسی بهمون گفت به منم بده بهش بگیم دهنیه ما همچین نسلی هستیم ! :))))

............................................................

والا ما بچه بودی ماون خانوم مجریه که خیلی مهربون بود (خانم رضایی) میگفت:شما ،....ما هم میگفتیم " ما ؟ ......میگفت آره شما دوست عزیزم پاشو برو یه کم عقب تر بشین ما هم که از ترس این که کارتون پخش نکنه پا میشدشم میرفتیم عقب تر میشستیم 
ی همچین اسگولای دوست داشتنیی بودیم ما

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

توي تاکسي اگه کنارت يه دختر نشسته وقتي که خواستين پياده بشين بهش بگين مگه نمياي ؟
اون هاج و واج شما رو نگاه مي کنه، بهش فرصت ندين و بگين : چه زود جا زدي؟
بعدش در تاکسي رو ببندين و برين. و مابقي ماجرا رو به افراد حاضر در تاکسي واگذار کنين 

- - - - - - - - - - - - -- - - - - - -  - -

یه زمان از امتحانات که بر میگشتیم ، مامانمون میپرسید : چند میشیی ؟؟؟

با صدای بلند داد می زدیم 20 !

یادش گرامی باد !

1 دقیقه سکوت لطفا !!!

...................................................................

یه روز امتحان رانندگی داشتم یه سرهنگ خیلی خشک باهام بعد کلی این ور و اون ور بهم گفت: ماشینو نگه دار برو عقب منم ماشینو نگه داشتم در ماشینو وا کردم رفتم صندلی عقب نشستم..... 
سرهنگ....:
ماشین
خودم...:

شوماخر:

........................................................

 داشتم تو خيابون با آرامش راه ميرفتم،

يهو يادم اومد اعصاب ندارم
شروع کردم به دويدن 

--------------------------------------------------------------

البته ما مینوشتیم این خر به فروش می رسد

 

===============================================

خوب دیگه خسته شدم

دیشب ساعت 8 خوابیدم امروز ساعتِ 6 بیدار شدم

از دو ساعت پیش میخواستم درس بخونم ولی دوساعته که لپ تاپو گذاشتم تو کتابم

جال ابنه که دلم نمیاد پوزیشنمو تغییر بدم

خوب دیگه بااااااااااااااااااااای

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

کلبه من
ساعت17:02---6 شهريور 1391
جالب بود. حالا پوزیشنت رو عوض کردی بالاخره یا نه.؟؟؟؟پاسخ:نه:پی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: