هعععععععععععععی
 
وبلاگ من!
با لبخند وارد شوید حتی زورکی:دی
سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, :: 5:55 ::  نويسنده : Man

 عاغا دوباره سلام!

نمیخواستم بیاما ولی چیکار کنم 

حــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلم سررفته

نه حسِ درس هست..!

نه کسی آنه...!(اون جغداییم که هستن سرشون شلوغه مارو تحویل نمیگیرن)

نه حوصله ی کتاب خوندن دارم..!

خوابمم که نمیبره..!

روزگارو میبینی؟!

امشب کلی خوش گذشت!

برا دوستام تولد گرفتم بردمشون بیرون!

بد نبود خوب بود!

موهامم خوبن!الان یه حسِ خوبی نسبت بهشون دارم!

تازه یکی امشب تشویقم کرد که تا دوهفته بذارم اینجوری باشن

ولی میترسم وقتی وازشون کردم  موهام بریزنو من کچل شم!(خدانکنه!)

یه سری عکس دیگه هم میخوام براتون بذارم امیدوارم که خوشتون بیاد

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

اووووووووووووخی

یادش بخیر بچه بودم سر این مو کوتاه کردن چقد گریه میکردم

من که اینجوریم

اینم درسته....

خوب دیگه من برم تلاش کنم شاید خوابم برد!

مگه برا آدم اعصاب میزارن؟:|

پ.ن:هنوزم آدمای بیکاری هستن که چشمشون به لیست وبلاگای آپدیت شده باشه .....!

Bb

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

کلبه من
ساعت12:07---24 مرداد 1391
آخی....تولد خوش گذشته پس.حالا خوبه یکی از موهات تعریف کرد که ذوق کنی.<
پاسخ: :-"


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: